Bosch Power Adventure
Galerie BOSCH PowerAdventure 2018 - ShowRoom ShopExpertProceduri promotii
Detalii Black Friday!Contul meu
Contul meu Comenzile mele Schimba parola Deconectare Autentificare Cont nou: Persoane fizice Cont nou: Persoane juridice Returnare produs Trimitere in garantieComanda, livrarea si modalitatiile de plata
Comanda si procesare Modalitatile de plata Plata cu cardul Ambalarea produselor Livrare si costuriGarantii si service
Garantia produselor Retele de service Reclamatii si sesizari 3 ani Garantie-Bosch Profesional Online Service Bosch 3 ani Garantie-Bosch VerdeGeneral
Confidentialitatea datelor Renuntarea la cumparare Legislatie Despre noi Politica de utilizare cookie-uri Termeni si conditiiOnline Service Bosch
Online Service Bosch
Comandati reparația online pentru scule BOSCH, Skil sau Dremel in GARANTIE
Simplu! Comod! Rapid!
Expediați scula electrică defectă direct la Bosch Service Center prin serviciul de curierat Fan Courier, care asigura preluarea coletului Dvs de oriunde din țară.
1. Accesați linkul și comandați preluarea coletului prin Fan Courier.
2. Completați un scurt formular pentru preluarea coletului Dvs.
3. Impachetați cu grija produsul pe care doriți sa-l expediați.
4. Atașați documentele solicitate (certificat de garanție, dovada de achiziție in copie, dovada inregistrarii a produsului pentru 3 ani Garantie (daca este cazul))
5. Tipariți documentul de transport (AWB) si atașați-l coletului Dvs.
6. Fan Courier vă va contacta pentru preluarea coletului Dvs.
Pentru informații ulterioare legate de livrarea coletului Dvs vă rugăm contactați FanCourier indicând numărul AWB.