Bosch Power Adventure
BOSCH PowerAdventure 2022 - ShowRoom ShopExpert BOSCH PowerAdventure 2016 - ShopExpert - Cetatea medievala Oradea BOSCH PowerAdventure 2018 - ShowRoom ShopExpertProceduri promotii
Campanii de Black Friday 2022 Detalii Black Friday 2021! Campanii ShopExpert Extragerile complete ale Loteriei Membrilor ShopExpert Campanie BOSCH GSB 18V-21 - 2021 Pro Oferte pentru ProfesionistiContul meu
Contul meu Comenzile mele Schimba parola Deconectare Autentificare Cont nou: Persoane fizice Cont nou: Persoane juridice Returnare produs Trimitere in garantieComanda, livrarea si modalitatiile de plata
Comanda si procesare Modalitatile de plata Plata cu cardul Ambalarea produselor Livrare si costuri Plata in rate prin TBI BankGarantii si service
Garantia produselor Retele de service Reclamatii si sesizari 3 ani Garantie-Bosch Profesional Online Service Bosch 3 ani Garantie-Bosch VerdeGeneral
Confidentialitatea datelor Renuntarea la cumparare Legislatie Despre noi Politica de utilizare cookie-uri Termeni si conditii Regulament - Loteria Membrilor ShopExpertTrimitere in garantie
Ce trebuie sa stiti pentru ca procesul de garantie sa decurga usor:
- 1. Asigurati-va ca produsul pe care doriti sa il trimiteti in garantie are Certificat de Garantie in original si factura
-
2. Daca aveti certificatul si factura:
- - va puteti adresa celui mai apropiat distribuitor sau service autorizat (Retele BOSCH - Retele Makita)
- - in cazul produselor BOSCH, acestea pot fi expediate direct la service Robert BOSCH Romania pentru reparatie, accesand linkul urmator Online Service BOSCH.
Indiferent de metoda pe care o alegeti, in colet trebuie inclus certificatul de garantie in original si o copie a facturii emise.
Logati-va in cont pentru un proces mai simplu si mai rapid de trimitere in service: Logare cont

©2010-2023 Aikom Invest. Toate drepturile rezervate.
AIKOM INVEST SRL, J05/1646/2004, RO16766463
AIKOM INVEST SRL, J05/1646/2004, RO16766463