Trimitere in garantie

 

Ce trebuie sa stiti pentru ca procesul de garantie sa decurga usor:

 

  • 1. Asigurati-va ca produsul pe care doriti sa il trimiteti in garantie are Certificat de Garantie in original si factura
  • 2. Daca aveti certificatul si factura:

     
  • - va puteti adresa celui mai apropiat distribuitor sau service autorizat (Retele  BOSCH - Retele Makita)
  • - in cazul produselor BOSCH, acestea pot fi expediate direct la service Robert BOSCH Romania pentru reparatie, accesand linkul urmator Online Service BOSCH.
  • - putem trimite curierul la dumneavoastra pentru ridicarea produsului completand formularul de mai jos, dupa care noi ne v-om ocupa de reparatia produsului  dvs. 
     

Indiferent de metoda pe care o alegeti, in colet trebuie inclus certificatul de garantie in original si o copie a facturii  emise.


Logati-va in cont pentru un proces mai simplu si mai rapid de trimitere in service: Logare cont







Adresa de preluare









©2010-2018 Aikom Invest. Toate drepturile rezervate.
AIKOM INVEST SRL, J05/1646/2004, RO16766463
Viziteaza magazinul Shopexpert.ro pe ShopMania www.price.ro - your shopping expert